Zöld fal otthon, egyszerűen: woollypocket!

41b07b517696d6e250d0f709e3efa924Nekem nagyon tetszenek a zöld falak. Mondhatni oda vagyok értük. Van pár hely a házunkban, ahová már elképzeltem egy-egy ilyen vertikális kertet. Agyaltam is már sokat a kivitelezésén…Biológus révén, sok mindent számba véve, fényviszonyok, vízellátás, gyökérzet szellőzése stb., arra jutottam, hogy nem is olyan egyszerű ezt kivitelezni úgy hogy tartós is legyen.

Kutattam, kerestem és rátaláltam egy szuper termékre. A woollypocket által gyártott fali virágtartó panelekre. Ezek a termékek úgy lettek kifejlesztve, hogy virágaink a legjobban érezzék magukat benne. Felhelyezése egyszerű 2 db csavarral történik. Sorolhatóak! Tehát bármennyit egymás mellé tudunk helyezni. Igazi hatalmas élő falat lehet létrehozni vele. A Living Wall Planter tulajdonképpen egy műanyag kaspó, melyben víztároló is található, és fokozatosan adja le a nedvességet a növényeink számára, így nincs túlöntözés! 3

Elég 2 hetente locsolnunk. A Wally One és a Mini Wally egy szövetből készült panel. Belseje a hadsereg által kifejlesztett impregnált anyaggal bevont, így a fal szárazon marad. A szövet nyelv pedig biztosítja a folyamatos vízutánpótlást. Szintén nincs túlöntözés! Mindhárom termék 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült. Környezetbarát és egy családi manufaktúra készíti.

lwp-edibles-indoor_wsBármekkora felület beborítható vele. Léteznek több zsebes változatok is “ipari” felhasználók számára :). Sőt öntözőrendszer is installálható hozzá, ha vízkiállás van a közelben. Praktikus, időzíthető.

Ha vertikális kertet szeretnél hidd el ez az egyik legjobb választás. Szaktudás nélkül egyszerűen elkészíthető. Használatának csak a fantáziád szab határt! 🙂

Áruházunkban jelenleg a Living wall planter, a Wally One és a Mini Wally termékek elérhetőek. Ha esetleg nagyobb mennyiségre, vagy többzsebes kivitelre van szükséged, kérlek keress minket elérhetőségeinken.

M.

Vélemény, hozzászólás?

